Mokslo vaisiai korepetitoriai internetu

Mokslo vaisiai

Su mumis - saldesni!

Korepetitoriai

Kainos

Kontaktai

Atsiliepimai

Karjera

Apie

Skaitykla

Psichologinės konsultacijos

korepetitorius rašo

Kaip mokome matematikos

Matematika ilgą laiką buvo laikoma taisyklių ir formulių dalyku - tiksliuoju mokslu, kuriame visada yra teisingas arba neteisingas atsakymas. Tačiau naujausi moksliniai tyrimai paneigia šį tradicinį požiūrį ir atveria naujus būdus mąstyti apie matematiką, ypač vaikams ir jų tėvams. Naujas Stanfordo universiteto tyrimas rodo, kad matematikos supratimas ir įsiminimas gali išties pagerėti, jei į matematiką bus žiūrima su kūrybiškumu vietoje įprasto formulių įsiminimo ir įvairių aritmetinių užduočių atlikimo. Tačiau ką tai reiškia mūsų matematikos mokymui ir mokymuisi?

Viena dažna problema, kylanti daugeliui tėvų, yra vaiko nusivylimas. „Aš tiesiog nesuprantu!“ - dažnai prie pietų stalo girdima frazė, kai vaikai kovoja su lygtimis, kurios atrodo nesusijusios su realiu gyvenimu. Dėl to kyla svarbūs klausimai: kodėl tiek daug mokinių taip jaučiasi dėl matematikos, ar gali būti, kad šiuolaikinė švietimo sistema nesugeba mokiniui perteikti matematikos, kaip jam natūraliai priimtina?

citatacitata
Mokiniai, kurie tiki, kad jų intelektas gali augti dėl pastangų ir atkaklumo, yra linkę pasiekti geresnių rezultatų nei tie, kurie mano, kad jiems matematika sekasi arba gerai, arba blogai.

Kas būtų, jei, užuot sutelkę dėmesį į teisingą atsakymą, skatintume mokinius ieškoti įvairių problemos sprendimo būdų? Naujausi psichologės Carol Dweck atlikti augimo mąstysenos tyrimai rodo, kad mokiniai, kurie tiki, kad jų intelektas gali augti dėl pastangų ir atkaklumo, yra linkę pasiekti geresnių rezultatų nei tie, kurie mano, kad jiems matematika sekasi arba gerai, arba blogai. Galbūt raktas įveikti matematikos keliamą nerimą yra tai, kaip vaikai suvokia savo gebėjimą jos mokytis?

Galiausiai matematikos mokymo tikslas - ne tik mokyti formulių ir algoritmų, bet ir ugdyti loginį mąstymą, kūrybiškumą bei atkaklumą. Tėvams tai gali reikšti, kad reikia skatinti vaikus žaisti su skaičiais taip, kad jiems būtų smagu ir įdomu. Korepetitoriams ir mokytojams - kad mažiau dėmesio reikia skirti teisingam atsakymui gauti ir daugiau - procesui tyrinėti. „Mokslo vaisių“ komanda kviečia jus kartu atrasti matematikos grožį ir naudingumą, kuris gali jus nustebinti!