Mokslo vaisiai korepetitoriai internetu

Mokslo vaisiai

Su mumis - saldesni!

Korepetitoriai

Kainos

Kontaktai

Atsiliepimai

Karjera

Apie

Skaitykla

Psichologinės konsultacijos

Matematikos korepetitorius korepetitorius

Matematikos korepetitorius

Matematikos korepetitorius pastebi, kad mokiniams matematikoje yra sudėtinga perprasti tekstinius uždavinius, gyvenimiškų situacijų sprendimus. Šio tipo uždaviniai reikalauja tvirtų matematinių pagrindų, kritinio ir loginio mąstymo, gebėjimo kompleksiškai spręsti problemas. Reikia išsiaiškinti mokinio spragas, padėti perprasti matematikos pagrindus ir nuosekliu darbu padėti užpildyti spragas. Ir, svarbiausia išugdyti mokomo dalyko supratimą, padėti susikurti įgūdį, kaip tyrinėti uždavinius. Svarbu sustiprinti gebijimus turimą informaciją išreikšti matematine skaitine reikšme ir, pasitelkiant matematinius įgūdžius, išspręsti uždavinius.

Matematikos korepetitorius korepetitorius

Korepetitoriai pasakoja:

Matematikos korepetitoriaus mano, kad geras matematikos korepetitorius, kuris gali sėkmingai diferencijuoti mokymo(si) metodus ir užduotis pagal mokinio poreikius. Matematikos mokymo veikloje įdomiausia kartu su mokiniais spręsti tas užduotis, kuriose neužtenka dirbti pagal pavyzdžius, bet reikia ką nors pačiam sugalvoti. Šis darbas patrauklus ir prasmingas: turiu galimybę matyti, kaip tas pačias temas nagrinėja įvairios Lietuvos mokyklos. Šios alternatyvos yra puiki galimybė tobulinti savo darbo įrankius. Mano veiklos stiprybė - ilgametė patirtis. Esu dirbęs su šimtukininkais, olimpiadininkais ir su tais, kuriems matematika - sunkiausias dalykas. Matematikos korepetitorius Jonas

Individualių užsiėmimų kainos

korepetitorius 4-6 kl.

2 k/sav.

20

korepetitorius 7-9 kl.

2 k/sav.

23

korepetitorius 10-12 kl.

2 k/sav.

27

korepetitorius studentams

2 k/sav.

35

Grupės iki 2-4 mokinių užsiėmimų kainos

korepetitorius 5-9 kl.

2 k/sav.

14

korepetitorius 10-12 kl.

2 k/sav.

18

korepetitorius rašo

Kaip mokome matematikos

Matematika ilgą laiką buvo laikoma taisyklių ir formulių dalyku - tiksliuoju mokslu, kuriame visada yra teisingas arba neteisingas atsakymas. Tačiau naujausi moksliniai tyrimai paneigia šį tradicinį požiūrį ir atveria naujus būdus mąstyti apie matematiką, ypač vaikams ir jų tėvams. Naujas Stanfordo universiteto tyrimas rodo, kad matematikos supratimas ir įsiminimas gali išties pagerėti, jei į matematiką bus žiūrima su kūrybiškumu vietoje įprasto formulių įsiminimo ir įvairių aritmetinių užduočių atlikimo. Tačiau ką tai reiškia mūsų matematikos mokymui ir mokymuisi?